Інклюзивна освіта

АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТ ДИТИНИ ВИКОНУЮТЬ РІЗНІ ФУНКЦІЇ ТА МАЮТЬ РІЗНІ ОБОВ’ЯЗКИ – РОЗ'ЯСНЕННЯ МОН

03.09.2020 р.

Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.

На підставі заяви батьків дитини з ООП у школі в обов’язковому порядку утворюються інклюзивні класи, в яких разом з іншими учнями навчаються одна, дві або три дитини з ООП. Для роботи в такому класі в штат школи вводиться асистент вчителя...

Детальніше >>

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ – МОН РОЗРОБИЛО РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШКОЛАХ

02.09.2020 р.

Міністерство освіти і науки України розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний рік. Зокрема, визначено пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в регіонах, що потраплять до “червоної” зони епідемічної небезпеки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН...




Детальніше >>

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами


Про визначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами


Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти


Інклюзія на 2023-2024 н.р.