Психологічна служба

Мета психологічної служби

Основною метою психологічної служби Дубенського ліцею №6 є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психологічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Психологічна служба школи у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї», іншими нормативно-правовими актами та Положеннями; співпрацює з органами охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, сім'ї, молоді та спорту, внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.


Основні завдання психологічної служби закладу:

  • створення сприятливого психологічного клімату серед педагогів і ліцеїстів;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід дітей вразливих категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків;
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення сприятливих умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
  • психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.

Основними видами діяльності психологічної служби є:

  • діагностика - психологічне обстеження учнів, педагогічних працівників, батьків, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
  • корекція - здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
  • реабілітація - надання психолого-педагогічної допомоги учням, педагогічним працівникам, батькам, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до навчання і життєдіяльності;
  • профілактика - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
  • прогностика - розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.

Графік роботи психологічної служби


Психологічна підтримка під час військового стану
Робота з ВПО
Фотогалерея

Як відволікти дитину в укритті. Базові навички самодопомоги.


Булінг - негативне явище в освітньому середовищі


Про тривогу, та як з нею боротися


Важливий фактор: підтримка дитини


Діяльність психологічної служби у системі освіти


У разі порушення прав дітей у школі за допомогою можна звернутися до...

  • Класного керівника
  • Психологічної служби ліцею
  • Адміністрації ліцею

Психологічної служби школи:

  • психолог школи – Сочинська Р. П., кабінет 228
  • соціальний педагог школи – Абрамян С. А., кабінет 103

У разі порушення прав та інтересів дитини можна звернутися за допомогою до:

  • Офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги https://legalaid.gov.ua/
  • номер телефону 1547 Урядової гарячої лінії з попередження домашнього насильства;
  • телефонні номери Національної дитячої “гарячої“ лінії 0 800 500 225 або 116 111 (для дзвінків з мобільного)