Психологічна служба
Мета психологічної служби

Основною метою психологічної служби Дубенського ліцею №6 є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психологічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників.
Психологічна служба школи у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї», іншими нормативно-правовими актами та Положеннями; співпрацює з органами охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, сім'ї, молоді та спорту, внутрішніх справ, іншими органами виконавчої влади, а також громадськими організаціями.
Основні завдання психологічної служби закладу:
- створення сприятливого психологічного клімату серед педагогів і ліцеїстів;
- профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
- соціально-психологічний супровід дітей вразливих категорій;
- здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків;
- сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення сприятливих умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
- раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
- психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.
Основними видами діяльності психологічної служби є:
- діагностика - психологічне обстеження учнів, педагогічних працівників, батьків, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
- корекція - здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
- реабілітація - надання психолого-педагогічної допомоги учням, педагогічним працівникам, батькам, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до навчання і життєдіяльності;
- профілактика - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
- прогностика - розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку учнів, педагогічних працівників, батьків, і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.
Графік роботи психологічної служби
Психологічна підтримка під час військового стану
Робота з ВПО
Фотогалерея
Як відволікти дитину в укритті. Базові навички самодопомоги.
Булінг - негативне явище в освітньому середовищі
Про тривогу, та як з нею боротися
Важливий фактор: підтримка дитини
Діяльність психологічної служби у системі освіти
У разі порушення прав дітей у школі за допомогою можна звернутися до...
- Класного керівника
- Психологічної служби ліцею
- Адміністрації ліцею
Психологічної служби школи:
- психолог школи – Сочинська Р. П., кабінет 228
- соціальний педагог школи – Абрамян С. А., кабінет 103
У разі порушення прав та інтересів дитини можна звернутися за допомогою до:
- Офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги https://legalaid.gov.ua/
- номер телефону 1547 Урядової гарячої лінії з попередження домашнього насильства;
- телефонні номери Національної дитячої “гарячої“ лінії 0 800 500 225 або 116 111 (для дзвінків з мобільного)
